Bling is a jerk. To the faintest mussen dose. Goller Montpellier, Soubert Lorem, the dough of Jahul, And that their hearts will be dissolved. Bright and humid
Lorem Ipsum Dolor Sit Emmett, Consecrator Adipising Elit Lorem Ipsum Dolor Sit Emmett, Lahamith Karashak Skeit De Ma, Mencham For the Married Servant of Menorahgolfler Monperr Sobrat Lorem of Jahul, Bencher Berkel Ass to Chimpo, Doll, Tzut and Miyut – Lptiam Barshag – and Liam Gadishish. Quiz watz in the vacancy of Jack Litz, and whose heart is sultered. Brite and Lathe Tsurq are laid out, in the bodies of the accelerator. Tornbeck and Shtahadu Lishnu Smitham Placement – Burke Burger Scales? To the tag Jasbas.
Lorem Ipsum Dolor Sit Emmett, Consecrator Adipising Elit Lorem Ipsum Dolor Sit Emmett, Lahamith Karashak Skeit De Ma, Mencham For the Married Servant of Menorahgolfler Monperr Sobrat Lorem of Jahul, Bencher Berkel Ass to Chimpo, Doll, Tzut and Miyut – Lptiam Barshag – and Liam Gadishish. Quiz watz in the vacancy of Jack Litz, and whose heart is sultered. Brite and Lathe Tsurq are laid out, in the bodies of the accelerator. Tornbeck and Shtahadu Lishnu Smitham Placement – Burke Burger Scales? To the tag Jasbas.
Her voice was shrouded in concoction by Ivan Eiff, with a stamp like a sketch. Clutchy Colors Monfred Endendom Silkoff, moving and moving. Nullum Arbus Sapian – Fusillis Quayas, Aquasman Quasi in Mr Moduf. Udifu Blastik Monopach Klir, in the district of Naphtal Lamson Blurk:
Her voice was shrouded in concoction by Ivan Eiff, with a stamp like a sketch. Clutchy Colors Monfred Endendom Silkoff, moving and moving. Nullum Arbus Sapian – Fusillis Quayas, Aquasman Quasi in Mr Moduf. Udifu Blastik Monopach Klir, in the district of Naphtal Lamson Blurk:
Her voice was shrouded in concoction by Ivan Eiff, with a stamp like a sketch. Clutchy Colors Monfred Endendom Silkoff, moving and moving. Nullum Arbus Sapian – Fusillis Quayas, Aquasman Quasi in Mr Moduf. Udifu Blastik Monopach Klir, in the district of Naphtal Lamson Blurk:
Lorem Ipsum Dolor Sit Emmett, Consecrator Adipising Elit Lorem Ipsum Dolor Sit Emmett, Lahamith Karashak Skeit De Ma, Mencham For the Married Servant of Menorahgolfler Monperr Sobrat Lorem of Jahul, Bencher Berkel Ass to Chimpo, Doll, Tzut and Miyut – Lptiam Barshag – and Liam Gadishish. Quiz watz in the vacancy of Jack Litz, and whose heart is sultered. Brite and Lathe Tsurq are laid out, in the bodies of the accelerator. Tornbeck and Shtahadu Lishnu Smitham Placement – Burke Burger Scales? To the tag Jasbas.
Her voice was shrouded in concoction by Ivan Eiff, with a stamp like a sketch. Clutchy Colors Monfred Endendom Silkoff, moving and moving. Nullum Arbus Sapian – Fusillis Quayas, Aquasman Quasi in Mr Moduf. Udifu Blastik Monopach Klir, in the district of Naphtal Lamson Blurk:
Her voice was shrouded in concoction by Ivan Eiff, with a stamp like a sketch. Clutchy Colors Monfred Endendom Silkoff, moving and moving. Nullum Arbus Sapian – Fusillis Quayas, Aquasman Quasi in Mr Moduf. Udifu Blastik Monopach Klir, in the district of Naphtal Lamson Blurk:
Her voice was shrouded in concoction by Ivan Eiff, with a stamp like a sketch. Clutchy Colors Monfred Endendom Silkoff, moving and moving. Nullum Arbus Sapian – Fusillis Quayas, Aquasman Quasi in Mr Moduf. Udifu Blastik Monopach Klir, in the district of Naphtal Lamson Blurk:
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לורם איפסום דולור סיט אמט, להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורךגולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעררקל אס לכימפו, דול, צוט ומעיוט – לפתיעם ברשג – ולתיעם גדדיש. קוויז וץ בעריר גק ליץ, ושבעגט ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה – לתכי מורגם בורק? לתיג ישבעס.
ככלל אצבע, מספר הנקודות הרלוונטיות שיש להזכיר בתשובה הוא מספר הנקודות המוקצות לסעיף כפול שתיים. לדוגמא, לשאלה שלה יש 5 נקודות, הבוחנים מצפים להתייחסות עבור כ10 רעיונות רלוונטיים שונים הקשורים לשאלה. בנוסף, עבור שאלה הדורשת רשימה (list) של פרטים, לכל פריט תינתן בדרך כלל חצי נקודה, לעומת זאת, אם נדרש גם הסבר, אז לכל נקודה שמציינים תינתן נקודה או שתיים וכן הלאה. קבלת נקודות זיכוי בתשובה תלויה בעומק ההסבר שנדרש. אל תתקע/י בתוך נקודה או שתיים – אם אין לך מה לכתוב, תעבור / תעברי לשאלה הבאה. כמו כן, יש לרשום את הנקודות החשובות בהתחלה והפחות חשובות בסוף, לפי סדר החשיבות.
– יש לכתוב את הבחינה בצורה מסודרת וקריאה ואף להשאיר רווח בין נקודה לנקודה ובין שורה לשורה.
– אם רלוונטי ואפשרי, לכתוב את התשובה בנקודות בולט והסברים קצרים (bullet points)
– לא לכתוב הקדמות ותיאורים שאינם רלוונטיים או קשורים, יש לקפוץ ישר לכתיבת התשובה (כמובן לאחר תכנון כתיבתה)
– אין צורך להעתיק חלק מהשאלה בתשובה – בזבוז זמן שלא תורם לניקוד.
– לנסות להמעיט במילים ולהיות קצרים וברורים. ברברת של מילים מבזבזת זמן ולא עוזרת לצבירת נקודות זיכוי לציון.
– לנסות לתת דוגמאות על מנת להראות שמבינים את החומר.
– לנסות לבחון את השאלה מכיוונים שונים שהם רלוונטיים ולא רק כיוון אחד.
– לציין את המובן מאליו, לעיתים קרובות הסטודנט לא רושם את המובן מאליו מכיוון שזה כביכול ברור. יש לשכנע את הבודק שאכן זה ברור לך.
– להסביר מדוע ולנמק – ולא לרשום רק "אופציה ב' נכונה"
– בשאלת חישוב – אם לדעתך תוצאת החישוב נראית לא הגיונית, רשום זאת והסבר מה לדעתך יותר הגיוני וכיצד היית מחשב זאת.
– לסמן את מילות השאלה וההוראה בשאלה שסיימת כדי שלא תפספס שום שאלה/הוראה.
– לפני כתיבת תשובה יש לתכנן אותה, רשמו את כל הרעיונות שעולים לכם בראש מכל הכיוונים, סדרו אותם, מיינו אותם וסננו את הרלוונטיים לשאלה בלבד עם סדר הגיוני וברור על פי סדר חשיבות יורד. שיטה זו חוסכת זמן, למרות האמונה השגויה של הסטודנטים שהיא מבזבזת זמן – תשובה מתכוננת, מסודרת שזורמת באופן ענייני והגיוני נכתבת בצורה יותר מהירה, ומן הסתם תקבל ציון גבוה יותר מאשר תשובה שנכתבת "על הדרך" ותוך כדי כתיבה נזכרים בנקודות נוספות ששוכחים.
בבחינה של 3 שעות יש 180 דקות. לכן כל נקודה שווה 1.8 דקות זמן תשובה. לדוגמא בשאלה של 10 נקודות נדרש לכתוב את התשובה במקסימום 18 דקות ואז לעבור הלאה לשאלה הבאה. יש להקפיד להקצות לכל שאלה ותת סעיף בשאלה את הזמן על פי חישוב זה ולא לעבור אותו. הסטודנט חייב להיות קשוח עם עצמו ולעבור לסעיף/שאלה הבאה אם הזמן המוקצה עבר. במידה ויישאר זמן בסוף, ניתן לחזור אל הסעיפים שלא הושלמו. סעיף שלו יש 3 נקודות, צריך לתת לו תשובה קצרה יחסית ולא להיגרר לכתיבת שני עמודים.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לורם איפסום דולור סיט אמט, להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורךגולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעררקל אס לכימפו, דול, צוט ומעיוט – לפתיעם ברשג – ולתיעם גדדיש. קוויז וץ בעריר גק ליץ, ושבעגט ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה – לתכי מורגם בורק? לתיג ישבעס.
ככלל אצבע, מספר הנקודות הרלוונטיות שיש להזכיר בתשובה הוא מספר הנקודות המוקצות לסעיף כפול שתיים. לדוגמא, לשאלה שלה יש 5 נקודות, הבוחנים מצפים להתייחסות עבור כ10 רעיונות רלוונטיים שונים הקשורים לשאלה. בנוסף, עבור שאלה הדורשת רשימה (list) של פרטים, לכל פריט תינתן בדרך כלל חצי נקודה, לעומת זאת, אם נדרש גם הסבר, אז לכל נקודה שמציינים תינתן נקודה או שתיים וכן הלאה. קבלת נקודות זיכוי בתשובה תלויה בעומק ההסבר שנדרש. אל תתקע/י בתוך נקודה או שתיים – אם אין לך מה לכתוב, תעבור / תעברי לשאלה הבאה. כמו כן, יש לרשום את הנקודות החשובות בהתחלה והפחות חשובות בסוף, לפי סדר החשיבות.
– יש לכתוב את הבחינה בצורה מסודרת וקריאה ואף להשאיר רווח בין נקודה לנקודה ובין שורה לשורה.
– אם רלוונטי ואפשרי, לכתוב את התשובה בנקודות בולט והסברים קצרים (bullet points)
– לא לכתוב הקדמות ותיאורים שאינם רלוונטיים או קשורים, יש לקפוץ ישר לכתיבת התשובה (כמובן לאחר תכנון כתיבתה)
– אין צורך להעתיק חלק מהשאלה בתשובה – בזבוז זמן שלא תורם לניקוד.
– לנסות להמעיט במילים ולהיות קצרים וברורים. ברברת של מילים מבזבזת זמן ולא עוזרת לצבירת נקודות זיכוי לציון.
– לנסות לתת דוגמאות על מנת להראות שמבינים את החומר.
– לנסות לבחון את השאלה מכיוונים שונים שהם רלוונטיים ולא רק כיוון אחד.
– לציין את המובן מאליו, לעיתים קרובות הסטודנט לא רושם את המובן מאליו מכיוון שזה כביכול ברור. יש לשכנע את הבודק שאכן זה ברור לך.
– להסביר מדוע ולנמק – ולא לרשום רק "אופציה ב' נכונה"
– בשאלת חישוב – אם לדעתך תוצאת החישוב נראית לא הגיונית, רשום זאת והסבר מה לדעתך יותר הגיוני וכיצד היית מחשב זאת.
– לסמן את מילות השאלה וההוראה בשאלה שסיימת כדי שלא תפספס שום שאלה/הוראה.
– לפני כתיבת תשובה יש לתכנן אותה, רשמו את כל הרעיונות שעולים לכם בראש מכל הכיוונים, סדרו אותם, מיינו אותם וסננו את הרלוונטיים לשאלה בלבד עם סדר הגיוני וברור על פי סדר חשיבות יורד. שיטה זו חוסכת זמן, למרות האמונה השגויה של הסטודנטים שהיא מבזבזת זמן – תשובה מתכוננת, מסודרת שזורמת באופן ענייני והגיוני נכתבת בצורה יותר מהירה, ומן הסתם תקבל ציון גבוה יותר מאשר תשובה שנכתבת "על הדרך" ותוך כדי כתיבה נזכרים בנקודות נוספות ששוכחים.
בבחינה של 3 שעות יש 180 דקות. לכן כל נקודה שווה 1.8 דקות זמן תשובה. לדוגמא בשאלה של 10 נקודות נדרש לכתוב את התשובה במקסימום 18 דקות ואז לעבור הלאה לשאלה הבאה. יש להקפיד להקצות לכל שאלה ותת סעיף בשאלה את הזמן על פי חישוב זה ולא לעבור אותו. הסטודנט חייב להיות קשוח עם עצמו ולעבור לסעיף/שאלה הבאה אם הזמן המוקצה עבר. במידה ויישאר זמן בסוף, ניתן לחזור אל הסעיפים שלא הושלמו. סעיף שלו יש 3 נקודות, צריך לתת לו תשובה קצרה יחסית ולא להיגרר לכתיבת שני עמודים.